Firmao – czy sprawdzi się w Twojej firmie? Opinie i doświadczenia

W obecnej dynamicznej oraz rywalizacyjnej sferze biznesowej, efektywne kierowanie organizacją zależy od zastosowania zaawansowanych narzędzi oraz technologii. System CRM (Customer Relationship Management) stanowi jedno z narzędzi, które zdobyło znaczącą popularność wśród przedsiębiorstw, wspierając zarządzanie relacjami z klientami.

Pewnym reprezentantem tego rodzaju systemów jest Firmao, narzędzie utworzone w Polsce w 2010 roku. W poniższych sekcjach artykułu dokonamy głębszej analizy tego systemu.

Co to jest Firmao?

Firmao jest zintegrowanym narzędziem typu All-in-One, skonstruowanym do nadzorowania wszystkich sektorów organizacji, począwszy od marketingu, przez sprzedaż, aż po obsługę posprzedażową i serwis. Zaprojektowane zostało z myślą o małych i średnich firmach produkcyjnych, usługowych i sprzedażowych, lecz dzięki swojej modułowej strukturze, oferuje możliwość prędkiego i niewymagającego wysiłku dostosowania do unikalnych wymagań każdej organizacji.

Jakie atuty przyniesie Firmao dla przedsiębiorstwa?

Zarządzanie organizacją może stanowić trudne zadanie. Czy jesteś w stanie przypomnieć sobie wszystkie szczegóły omówione z każdym z Twoich klientów, jeśli w ciągu dnia musisz prowadzić setki takich rozmów? Prawdopodobnie nie.

Właśnie w takich sytuacjach z pomocą przychodzą systemy CRM, takie jak Firmao, stworzone z zamiarem usprawnienia wszelkich procesów zachodzących w firmie. Dzięki temu systemowi, nie zapomnisz o nadchodzącym spotkaniu, zadaniu do zrealizowania, ani szczegółach rozmowy z klientem przeprowadzonej tydzień temu.

Podstawowe funkcje Firmao:

  • Efektywna organizacja i automatyzacja procesu sprzedaży
  • Szybkie generowanie dokumentów takich jak faktury, oferty, zamówienia
  • Automatyzacja procesu wystawiania faktur z możliwością kontroli płatności
  • Zarządzanie pracownikami poprzez przydzielenie zadań i ewidencję czasu pracy
  • Zarządzanie relacjami z klientami poprzez integrację z pocztą e-mail, telefonią, czatem
  • Gospodarowanie magazynem Możliwość łatwego konfigurowania systemu, dostosowania do indywidualnych potrzeb
  • Możliwość przechowywania danych na własnym serwerze (on-premise)

Optymalizacja procesów sprzedażowych – pełna kontrola

Klient jest fundamentalnym elementem sukcesu firmy, a decyzje zakupowe które podejmuje, mają bezpośredni wpływ na generowanie przychodów i utrzymanie stabilności finansowej przedsiębiorstwa. Firmao umożliwia gromadzenie i przechowywanie wszystkich danych klientów w jednym miejscu. Dzięki temu uzyskasz łatwy dostęp do informacji o klientach, ich preferencjach i transakcjach, co pozwoli Ci na lepsze zrozumienie i dostosowanie swoich działań sprzedażowych do ich potrzeb.

Firmao pozwala również na automatyczne przydzielanie potencjalnych klientów/szans sprzedażowych do handlowców firmy w celu zarządzania procesem sprzedaży. Może on być także zautomatyzowany – przejście pomiędzy etapami może być uzależniane od spełnienia określonych warunków, np. realizacji wszystkich punktów zdefiniowanej listy kontrolnej.

Cena oprogramowania 

Firmao oferuje bardzo konkurencyjne ceny, w zależności od potrzeb klienta. Do wyboru mamy 3 licencje: Standard za 64zł, Professional za 90zł oraz Enterprise za 168zł za użytkownika miesięcznie. Wybierając płatność za rok z góry możemy uzyskać 23% zniżki.

Firmao przetestujecie za darmo przez 14 dni. Po tym okresie, należy wykupić płatną subskrypcję, jeśli nadal chcecie korzystać z platformy.

Support

Support telefoniczny w Firmao działa w godzinach 8:00 – 17:00, a mailowy 24h/365. Firmao oferuje support w języku polskim, angielskim, ukraińskim. Support dostępny jest dla wszystkich użytkowników, bez konieczności zakładania konta. Oprócz standardowego supportu telefonicznego, wsparcie możemy uzyskać również poprzez maila, livechat, widget callback lub zamówić prezentację online systemu.

Integracje 

Firmao oferuje ponad 1000 integracji.

Aplikacja mobilna

Cel aplikacji mobilnych jest jeden: umożliwienie pracownikom szybkiego dostępu do danych klientów, historii interakcji, informacji sprzedażowych i innych istotnych informacji, gdziekolwiek się znajdują. Aplikacja Firmao oferuje tworzenie i śledzenie szans sprzedaży, zarządzanie kontaktami i firmami, nadzorowanie nad zadaniami oraz przypomnienia push. Wystarczy jedno kliknięcie, aby zadzwonić, wysłać wiadomość e-mail lub sms do klienta.

Słowem podsumowania…

Jeśli potrzebujecie nieskomplikowanego narzędzia do zarządzania firmą, w tym: sprzedażą, marketingiem, projektami, kontaktem z klientem – Firmao może okazać się strzałem w dziesiątkę. 

Artykuł sponsorowany.

Click to rate this post!
[Total: 36 Average: 5]

Firmao - opinie z forum:

    1. Świetny artykuł. Użytkuję Firmao od pewnego czasu i jestem zadowolona

  1. Bardzo pomocny artykuł! Akurat przymierzamy się do zakupu Firmao.

  2. Obowiązkowa lektura dla firm poszukujących transformacyjnej przewagi w zarządzaniu relacjami z klientami.

  3. Świetna firma, bardzo dobry artykuł.

  4. Świetny artykuł. Mam kilka pytan

  5. Jakie możliwości ma ten system?

  6. Testowałam program i jestem bardzo zadowolona!

  7. ten system pomógł mi z wieloma problemami

  8. Nie spotkałem się z lepszym systemem CRM

  9. Świetny system, bardzo wartościowy artykuł.

  10. Bardzo polecam ten system, wniósł wiele dobrego w mojej firmie.

  11. Ten system ułatwił mi życie i oszczędził wiele czasu.

  12. Według mnie jest to najlepsze narzędzie do zarządzania firmą.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *