UPC – usługi multimedialne dla domu i firmy. Czy warto jest skorzystać?

upc

UPC zajmuje się dostawą potrójnej usługi: telefonicznej, kablowej i internetowej. Firma jest częścią Liberty Global, czyli międzynarodowego operatora komunikacji kablowej działającego w Europie, Australii i Chile. Spółka posiada 18 milionów klientów na całym świecie.

Liberty Global jest właścicielem Chellomedia, do której należy At media, Chello Zone. Z usług UPC korzysta 1,5 miliona klientów. Firma ma w swojej ofercie 150 kanałów telewizyjnych, a wśród nich 22 w HD. Telewizja UPC ma  możliwość przewijania,  nagrywania programów i zatrzymywania programu na żywo oraz opcję „ przypominania o programach”.

Programy można nagrywać także za pomocą iPhon’ów i  smartphonów. Funkcja UPC na żądanie pozwala na decydowanie przez telewidza jaki film czy program chce oglądnąć. UPC na żądanie ma w swojej bazie 1300 programów i seriali oraz 400 filmów.

UPC ma w swojej ofercie także  Internet o przepustowości: 5 Mb/s, 10Mb/s, 25Mb/s i 50 Mb/s. W  2011 roku firma poszerzyła swoją ofertę o Internet Fiber Power 150 Mb/s. Ponadto UPC oferuje swoim klientom internetowa telewizję, czyli UPC Live TV. Telewidzowie mogą oglądać 7 kanałów: Discovery Channel, CNN International, TVN 24, Mini Mini, Animal Planet, teleToon+ oraz National Geographic Chanel.

Trzecią usługą oferowaną przez UPC jest telefonia stacjonarna. Firma oferuje taryfę UPC Rozmowy non stop Europa i Świat. Użytkownicy mogą w ramach abonamentu mogą wykonywać połączenia do sieci stacjonarnych w 41 krajach.

Click to rate this post!
[Total: 40 Average: 2.2]

UPC - opinie:

  1. Moim zadaniem jednak z lepszych opcji na rynku jeśli chodzi o rozwiązania multimedialne typowo dla domu czyli telewizja, Internet i telefon. Swój pakiet kupiłem w grudniu zeszłego roku i jak dotąd wszystko działa sprawnie z tego co pamiętam mieliśmy tylko jedną awarie , która została naprawione przez obsługę techniczna firmy w czasie kilku godzin. Firmę można polecić.

  2. Zdecydowałem się na UPC bedąc zachęcony nowymi pakietami telefonu, telewizji i Internetu. Dotychczas mogę być względnie zadowolony. Szczególną role przy zakupie odegrał dla mnie stosunek cena- jakość. No i zamawiając w pakiecie mogę liczyć na niższą cenę stąd taki a nie inny wybór.

  3. mozna polecic, ceny tez w porzadku

  4. póki co jestem zadowolony, ale jak to mówią „nie chwal dnia przed zachodem słońca”

  5. Na ich usługi uparł się mój mąż. Ja byłam przeciwna ale musze powiedziec że na razie jest ok ale czas pokaze jak bedzie dalej.

  6. Wbyralam ich usługi ze wzgledu na to ze mają w ofercie tv, telefon i internet razem i jestem zadowolona. Cena tez w miare ok.

  7. Jeste ich klietnką od roku i jest wmiare ok. Minus za przerwy w telewizji.Czasami jest brak sygnału. Nie trwa to długo bo jakies 5 minut ale jest to denerwujące;p

  8. Kusząca opcja 3w1. Zalezy mi głownie na internecie. Moze sie ktos wypowiedziec jak to jest z internetem? jak z predkoscia i z przerwami zwłaszcza?

  9. internet jest całkiem w porządku. a co do przerw to wiadomo zdarzają się jak chyba u kazdego dostawcy internetu.

  10. Czy to prawda, że gdy po upływie umowy będę chciała zrezygnować z telefonu stacjonarnego (zbędny) to UPC nie zmniejszy mi odpowiednio odpłatności za pozostałe usługi? Czy aby obniżyć koszty pozostanie mi całkowicie zmienić operatora np. na jakiś czas lub na stałe?

    1. Tak to prawda i jeszcze będziesz płacić więcej

  11. Warszawa. Jestem klientem UPC od 3 lat. Aktualnie mam internet 120/10 i jestem bardzo zadowolony. Ping jest niski nie przekroczyl nigdy 10ms. Dzis praktycznie awarie juz sie nie zdarzaja czasem raz na ruski rok Wi-Fi nie dziala ale naprawiaja to przez telefon. Jedyne co mnie u nich irytuje to telefon na BOK. Zdarza sie ze konsultanci czegos nie wiedza pomyla sie albo przekierowuja cie do innego konsultanta. Trzeba uwaznie sluchac tych ich automatycznych sekretarek zeby nie wisiec 10min przy telefonie. Zdarza sie ze dlugo sie czeka na polaczenie z BOK natomiast w dziale sprzedazy telefony sa odbierane prawie ze natychmiast ale to chyba nikogo nie dziwi 🙂 Przy przedluzaniu umowy trzeba uwazac zeby czegos nie wcisneli. Nigdy nie wyrazac zgody na jakies dodatkowe uslugi ja zawsze jak chce zamowic to sam to zrobie. Podsumowujac jakosc uslug/cena – dobra. Jakosc obslugi (telefonicznie) – przecietna, powinna byc lepsza, (w salonie) – bardzo dobra i rzeczowa

  12. Jak sie ma dekoder asterowski to nie ma sie co dziwic, ze trzeba czekac 🙂 79zł to duzo? oczywiscie,ze nie ulega zmiane placisz za mozliwosc ogladania tak samo jak za prad, gaz czy inne media wiec nie ma co narzekac a jesli sie nie podoba mozna przejsc gdzies indziej gdzie cene mistrzostw maja w jeszcze lepszej i atrakcyjnej cenie 99zł pozdrowienia dla płaczków

  13. Firma jakościowo może nie jest i zła , jednak jeśli chodzi o obsługę klienta to jest to fatalny proceder. Panie w jastrzebiu są nie profesjonalne i nie pomocne. Wymagają by człowiek w wieku lat 70 umiał wysyłać e-maile i kożystać z komputera nie stety nie każdu jest tak zaawansowany z taką sytuacją spotkała się moją babcia, nie powiedziano jej że faktura będzie tylko i wyłącznie możliwa do sprawdzenia przez internet. Wymagają by kobieta lat 70 przeczytała wyszyko co jest napisane małym drukiem na umowie. Bardzo źle została potraktowana i nie stety nie jestem zadowolona z obsługi .

  14. To ciekawe co piszecie. Ja jestem w UPC od paru dobrych lat. Nigdy nie miałem problemów z internetem i nie było problemów z przerwami w działaniu sieci, a także tzw pakietem tv azart.
    Szybko i wygodnie……. działało…. do czasu przejścia na ofertę 3 w jednym: TV,INTERNET.TELEFON,

    – Umowa na czas nieokreślony
    – Telefony od UPC w celu przejścia na ofertę 3 usług…
    – Po paru telefonach ciekawa oferta dla mnie, zatem zgoda…
    – Umówienie instalatora (bez problemów)

    Instalator (podejrzewam firma podwykonawcza na zlecenie UPC) = tragedia lub pan który mi to podłączał
    Obecnie czekam na wizytę technika (3 w kolejności od przejścia na 3 usługi)

    1 instalator (wykonał swoje i szybko) = niestety fatalnie, zgłoszenie o niezgodność umowy + sposób wykonanej instalacji tych usług.

    W między czasie:
    Zgłoszenie problemów telefonicznie i pisemnie. (rezygnacja natychmiastowa zgodnie z regulaminem 14 dni od podpisania)
    Umówione spotkanie z „instalatorem + nowa umowa”

    2. Niby instalator – dostarczyciel nowej umowy…. nic poza dostarczeniem umowy, nie wykonał.
    Umowa ok, instalacja dalej wg mnie nie na miejscu.

    W miedzy czasie:
    -wykonane testy prędkości sieci, sprawdzenie czy są kanały, możliwości podziału sygnału na 2 tv zgodnie z umowa. Zgłoszenie wad i usterek z prędkością i sposobem podłączenia internetu niż wcześniej był podłączony. (przypomnę że był taki sam a działał sprawnie)
    Dziwnym trafem 1 instalator, wymienił mi router na tzw nowszy, ku mojemu zdziwieniu dokonał mega dziwnej rzeczy, zamiast jednego kabla, zapodał dwa przez rozgałęźnik do routera. Co ciekawe ten 2 kabel nie ma nic wspólnego z kablem 3, który sobie biegnie do tv. Co więcej wystarczyło wymienić modem, a nie bawić się w dopinanie 2 kabli do routera…. bez sensu skoro internet już miałem i działał prawidłowo. (Obecnie nie działa jak należy, dlatego zgłoszenie poszło z opisem sytuacji), z technikiem się spierać w czasie instalacji nie chciałem, w końcu on wie co ma zrobić. Jednak trzeba było….

    w między czasie:
    Telefon od UPC
    Po milej i krótkiej rozmowie, z technikiem (tym razem z UPC -od niego to slyszę)
    dowiaduję się ze widzą straty na łączu 60% !!!, dlatego niezbędna jest wizyta montera..
    Obecnie czekam na wizytę….

    3 Ma dopiero przyjść….. (po interwencji pisemnej do działu technicznego) Tym razem fachowiec prawdziwy z UPC.

    4. Dam znać co było dalej….
    w między czasie:
    mam wykonać testy z routerem tzw „twardy reset”
    oraz sprawdzić połączenia kablowe czy aby gdzieś wtyk nie wypiął się itp…
    Ciekawe jest że pan technik sam się dziwi sposobie instalacji 2 kabli do routera przez przejściówkę, co zostało załączone do reklamacji.

    Przyznam że po raz pierwszy mam taką sytuację z operatorem jakim jest UPC.
    Myślę jednak że firma UPC a podwykonawcy to dwie różne sprawy… dlatego się też obrywa firmie jako takiej…. czas pokaże czy faktycznie tak jest….

    Dodam jedynie to że rozmowy telefoniczne, odbyły się w miarę sprawnie i szybko
    Poza tym mam jeszcze znów okres na wypowiedzenie umowy…
    Zatem albo działać będzie znów dobrze albo niestety się będę musiał pożegnać, do 3 razy sztuka, szkoda tylko że czas ja tracę na ich wizyty, bo powinno to działać prawidłowo już po pierwszej wizycie jak to miało miejsce dawno temu gdy podłączałem od nich internet do pory kiedy zdecydowałem się na 3 usługi.

    Zatem czekam jutra….

    dodam też od siebie że wierze w powodzenie tych operacji, gdyż wierzyć mi się nie chcę by firma tak działała by sobie klientów od siebie odstraszać.
    Poza tym jak czytam inne komentarze i dowiaduję się od ludzi jak korzystają z innych firm to wydaję mi się że UPC mimo to lepsze jest od innych. A incydenty zdarzać się zawszę przecież mogą… Mimo to wierze w pozytywny scenariusz…

  15. Posprawdzałem, podokręcałem kabelki w rozdzielacz\u,zrestartowałem router i nagle smiga wszystko. Dziwne. Mimo to dalej jestem zdziwiony spodobem podlaczenia. Technika odwolalem,odbylem mila rozmowe zkonsultantem by sprawdzil raz jeszcze polaczenie co mu sie wyswietla i wglada na to ze jest ok. Ciekawe na jak dlugoo….
    Oczywiscie jak sie cos zmieni opisze sytuacje dalej…
    To wszystko, udanego odbioru zycze klijentom UPC. U mnie wrocilo do normy po testach i konsultacjach z dzialem obslugi technicznej UPC.

  16. Powiem tak niby naj lepsze wcale nie prawda borykać się od 3msc z problemem łączą po Wi-Fi jak i po kablu a mam 250mg Pan z działu technicznego próbuje wcisnąć mi kit że wina leży po mojej stronie ale jak przyjeżdża Pan technik zawsze stwierdza że są jakieś szumy łączą bo ktoś coś tam zakłóca i technik stwierdza że to nie z mojej winy i jest takie przysłowiowe odbijanie piłeczki i do tej pory problem nie jest rozwiązany, a drugie jeszcze powiem technik nie przekraczając progu mojego domu od razu informuje mnie ze UPC z góry nalicza sobie opłatę za usługę przed sprawdzenie czy to z mojej winy czy nie a dowiedziałam się od znajomego technika który pracuje w UPC że ta firma lubi ludzi robić w balona umawia serwisy i po umówieniu restartuja modemy tak aby wyszła klienta wina i żeby klient płacił za serwis tak że nie polecam tej firmy kupa kłopotów znimi i zszarganych nerwów

  17. Ja jestem nawet zadowolona. Mam pakiet Tv,internet i telefon w dobrej cenie. Wszystko działa. Technicy montujący usługi to porażka. Dopiero trzeci sobie poradził. BOK w porządku. Faktura też. Zobaczymy co dalej. Pozdrawiam. Jolanda

  18. Przy internecie 120/10 często (na kablu) mam 38-40 Mb/s zdarza się, że nawet jest 8 – 9 Mb/s . Co najciekawsze, że test internetu na innym wybranym serwerze (nie UPC ) daje wynik czasem nawet trzykrotnie wyższy. Nie jestem biegły w tej dziedzinie ale miedzy ofertą którą zaproponowało UPC a stanem faktycznym jest często znaczna rozbieżność.

  19. Witam.
    właśnie przeszedłem z nc+ do upc parę refleksi dotyczących tv
    na minus w upc
    1 tylko jedna lista ulubionych programów ,można zerżnąć z nc+
    2 brak pogrupowania programów (ciężko znaleść programy ) można zerżnąć z nc+
    3.multiroom -straszna jakość wyświetlanych napisów ,opisów ,brak nagrywania w multiroomie

    plusy
    1 brak zakłuceń w czasie złej pogody
    2 można nagywać do 4 programów naraz
    3 reapley tv

  20. Mam takie pytanie, jak sprawa wygląda w przypadku podpisania bezterminowej umowy na internet? Czy jeśli zrezygnuję i kiedyś będę chciał powrócić, wszystko u mnie w domu zostanie, to opłata za instalację zostanie ponownie pobrana?

  21. wiecie może przypadkiem, czy UPC ma jakieś swoje stacjonarne punkty w dużych miastach, gdzie można na spokojnie zapoznać się z usługami? Jeśli tak to gdzie taki punkt znajdę w Warszawie?

  22. Jest tutaj ktoś z Wa-wy kto podłączył się do tego gigabitowego światłowodu? Dajcie proszę znać co o nim sądzicie. Cena jest zaskakująca niska według mnie, ale czy na pewno te łącza są takie szybkie i przede wszystkim czy się nie zapychają?

  23. czy jakbym chciała korzystać tylko z telewizji to też będzie mi to działało? Nie trzeba mieć do tego internetu od UPC?

  24. Tylu zmyślonych opinii dawno nie czytałam. Można się pośmiać.

  25. po połączeniu się z Play obniżyła się jakość obsługi serwisowej – terminy wizyty serwisanta przedłużyły się ca. 4 krotnie, co jest wyrazem lekceważenia klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *