UPC – usługi multimedialne dla domu i firmy. Czy warto jest skorzystać?

UPC – usługi multimedialne dla domu i firmy. Czy warto jest skorzystać?
2.9 (58.46%) 13 votes

upcUPC zajmuje się dostawą potrójnej usługi: telefonicznej, kablowej i internetowej. Firma jest częścią Liberty Global, czyli międzynarodowego operatora komunikacji kablowej działającego w Europie, Australii i Chile. Spółka posiada 18 milionów klientów na całym świecie.

Liberty Global jest właścicielem Chellomedia, do której należy At media, Chello Zone. Z usług UPC korzysta 1,5 miliona klientów. Firma ma w swojej ofercie 150 kanałów telewizyjnych, a wśród nich 22 w HD. Telewizja UPC ma  możliwość przewijania,  nagrywania programów i zatrzymywania programu na żywo oraz opcję „ przypominania o programach”.

Programy można nagrywać także za pomocą iPhon’ów i  smartphonów. Funkcja UPC na żądanie pozwala na decydowanie przez telewidza jaki film czy program chce oglądnąć. UPC na żądanie ma w swojej bazie 1300 programów i seriali oraz 400 filmów.

UPC ma w swojej ofercie także  Internet o przepustowości: 5 Mb/s, 10Mb/s, 25Mb/s i 50 Mb/s. W  2011 roku firma poszerzyła swoją ofertę o Internet Fiber Power 150 Mb/s. Ponadto UPC oferuje swoim klientom internetowa telewizję, czyli UPC Live TV. Telewidzowie mogą oglądać 7 kanałów: Discovery Channel, CNN International, TVN 24, Mini Mini, Animal Planet, teleToon+ oraz National Geographic Chanel.

Trzecią usługą oferowaną przez UPC jest telefonia stacjonarna. Firma oferuje taryfę UPC Rozmowy non stop Europa i Świat. Użytkownicy mogą w ramach abonamentu mogą wykonywać połączenia do sieci stacjonarnych w 41 krajach.



UPC - opinie konsumentów:

  1. Moim zadaniem jednak z lepszych opcji na rynku jeśli chodzi o rozwiązania multimedialne typowo dla domu czyli telewizja, Internet i telefon. Swój pakiet kupiłem w grudniu zeszłego roku i jak dotąd wszystko działa sprawnie z tego co pamiętam mieliśmy tylko jedną awarie , która została naprawione przez obsługę techniczna firmy w czasie kilku godzin. Firmę można polecić.

    Odpowiedz
  2. Zdecydowałem się na UPC bedąc zachęcony nowymi pakietami telefonu, telewizji i Internetu. Dotychczas mogę być względnie zadowolony. Szczególną role przy zakupie odegrał dla mnie stosunek cena- jakość. No i zamawiając w pakiecie mogę liczyć na niższą cenę stąd taki a nie inny wybór.

    Odpowiedz
  3. mozna polecic, ceny tez w porzadku

    Odpowiedz
  4. póki co jestem zadowolony, ale jak to mówią „nie chwal dnia przed zachodem słońca”

    Odpowiedz
  5. Na ich usługi uparł się mój mąż. Ja byłam przeciwna ale musze powiedziec że na razie jest ok ale czas pokaze jak bedzie dalej.

    Odpowiedz
  6. Wbyralam ich usługi ze wzgledu na to ze mają w ofercie tv, telefon i internet razem i jestem zadowolona. Cena tez w miare ok.

    Odpowiedz
  7. Jeste ich klietnką od roku i jest wmiare ok. Minus za przerwy w telewizji.Czasami jest brak sygnału. Nie trwa to długo bo jakies 5 minut ale jest to denerwujące;p

    Odpowiedz
  8. Kusząca opcja 3w1. Zalezy mi głownie na internecie. Moze sie ktos wypowiedziec jak to jest z internetem? jak z predkoscia i z przerwami zwłaszcza?

    Odpowiedz
  9. do Patryk: no internet jest całkiem w porządku. a co do przerw to wiadomo zdarzają się jak chyba u kazdego dostawcy internetu.

    Odpowiedz
  10. Czy to prawda, że gdy po upływie umowy będę chciała zrezygnować z telefonu stacjonarnego (zbędny) to UPC nie zmniejszy mi odpowiednio odpłatności za pozostałe usługi? Czy aby obniżyć koszty pozostanie mi całkowicie zmienić operatora np. na jakiś czas lub na stałe?

    Odpowiedz
  11. Firma jest niepoważna, wysyła informacje o modernizacji, odłaczeniu, a potem przesyła dalej faktury i twierdzi, że nic nie odłączała. Nie odpowiada na problemy opisane w oficjalnym pismie i wysyła do sądu…

    Robią ludzi w balona

    Pozdrawiam i nie polecam!

    Odpowiedz
    • Zgadzam się z powyższym wpisem. Firma UPC jest nieprofesjonalna. Sama nagrywa rozmowy, nie zgadza się na nagrywanie rozmów przez klientów. Nalicza podwójne lub zawyżone opłaty.
      Pracownik call center potwierdził ustalenia.Chodziło o dostarczenie mi korekty faktury z niezgodnie z umową naliczonymi podwójnymi opłatami, oraz potwierdził brak dochodzenia roszczeń z tytułu wystawienia tej faktury do momentu dostarczenia mi korekty. Korekty nie dostarczono, w zamian wysłano smsa z groźbą odłączenia usług z powodu niezapłaconej faktury. UPC nie dostarcza dokumentów, utrudnia nawet płacenie rachunków. Do momentu tej sprawy każdą fakturę płaciłam w terminie ustalonym przez UPC. Jest to firma niegodna zaufania.

      Odpowiedz
  12. Do: tomasz / Do: patryk
    Ok, aby uniknąć przerw należałoby chyba mieć redundantne łącze, własnego AS z RIP/OSPF,
    W obecnym miejscu pracy korzystamy z łącza UPC i muszę przyznać, że trochę za często zdarzają się przerwy kilkadziesiąt-sekundowe do kilku-minutowych, a to niestety utrudnia pracę na zdalnych
    serwerach …

    Odpowiedz
  13. Mam internet i telewizje w UPC i swierdzam, że to najwiekszy możliwy syf. Internetu nie ma co 2 dzień. Ciągle ktoś musi przychodzić i naprawiać. Wczoraj od godziny 12 do 13 nie działał internet, dziś rówznież. Moja znajoma która również ma UPC nie miała go wczoraj cały dzień 🙂 pozdrawiam.

    Odpowiedz
  14. UPC proponuje umożliwienie oglądania mistrzostw siatkarskich za skromne 79 zł, ale jak do nich zadzwoniłem (01.09.2014r.),to okazuje się, że trzeba czekać 24 godziny na uruchomienie sygnału … więc podziękowałem uprzejmie. Nie zarobią ani oni, ani Polsat, a ja zaoszczędzę na takim podejściu do klienta. Zapomniałem dodać, iż cena nie ulega zmianie – jest stała, bez względu na to, jak długo będę czekał na udostępnienie sygnału. PARANOJA – jesteśmy jeszcze mentalnie w głębokiej komunie. Na szczęście jest konkurencja, niedługo kończy mi się umowa z UPC i czas powiedzieć „żegnaj UPC”.

    Odpowiedz
  15. obsługa posprzedażowa to największa porażka w UPC, często się mylą, przedkładają terminy montażu, montują nie to co potrzeba np.zamiast internetu montują TV, zamiast dwóch linii telefonicznych mogą aktywować tylko jedną, etc. Do tego jeżeli następują pomyłki w fakturach to jeżeli jest na niekorzyść klienta to każą płacić od razu, natomiast ze z ich strony trzeba czekać prawie 2 miesiące na korektę nastepnej faktury.

    Odpowiedz
  16. Jak sie ma dekoder asterowski to nie ma sie co dziwic, ze trzeba czekac 🙂 79zł to duzo? oczywiscie,ze nie ulega zmiane placisz za mozliwosc ogladania tak samo jak za prad, gaz czy inne media wiec nie ma co narzekac a jesli sie nie podoba mozna przejsc gdzies indziej gdzie cene mistrzostw maja w jeszcze lepszej i atrakcyjnej cenie 99zł pozdrowienia dla płaczków

    Odpowiedz
  17. Miejscowość: Zielona Góra. Na początku września zamówiłem usługę Internet Fiber 10mb/s + wifi. Mimo telewizyjnych deklaracji „dzisiaj telefon, jutro instalacja” najbliższy wolny termin odbiegał 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Pakiet ten reklamowany jest na głównej stronie upc jako „Internet 10 Mb/s za 49 zł z modemem Wi-Fi gratis „. Technik po dotarciu do domu i podłączeniu modemu nie wiedział czy może włączyć wifi (tak jakby podłączał tą usługę pierwszy raz) – uwaga! (u nich robi się to też zdalnie). Na umowie wyraźnie napisane jest że usluga wifi jest w pakiecie i jest na nią upust 100%. Po ok. 20 minutach udało się jakoś włączyć wifi. Mija 10 dni -> nagle w środku dnia, o godz. 12 rozłącza się wifi. FIRMA STAJE. WSZYSTKO STAJE. Podstawowa diagnostyka we własnym zakresie (panel routera, restart, twardy reset) – nic nie daje efektu. Telefon na infolinię (oczywiście nie jest bezpłatna). 5 minut oczekiwania żeby ktoś odebrał + kolejne 2 żeby przebrnąć przez system nad wyraz przydatnych informacji o promocjach. Dział techniczny. Pani z obsługi łopatologicznie tłumaczy co należy zrobić z routerem żeby wifi działało. Dopiero po przejściu procedur Pani rozumie że wina leży po ich stronie. Pani sprawdza -> wifi zostało wyłączone przez nich? Ale czemu? „Bo Pan tego chyba nie ma w umowie”. Po 10 minutach boju przełączono mnie do działu umów, gdzie dowiedziałem się, że te wifi w ogóle nie powinno zostać włączone w dniu instalacji. Ale jak to? Przecież na głównej stronie jest, że pakiet ten jest z „wifi”. Okazuje się, że technik „bezprawnie” włączył wifi w dniu instalacji i zostało teraz ono wyłączone. Po kolejnych 10 minutach w końcu Pani z obsługi przywraca mi wifi.
    Podsumowując -> JEDEN WIELKI BURDEL. Ludzie pracujący tam nie wiedzą co reklamują i sprzedają! Straciłem 30zł na telefon z ich winy, mnóstwo nerwów i kilka godzin przestoju w pracy. Kto mi za to zapłaci? Oczywiście 10mb/s to bzdety. Najwyższa odnotowa prędkość nie przekroczyłą 4mb/s.

    Odpowiedz
    • Warszawa. Jestem klientem UPC od 3 lat. Aktualnie mam internet 120/10 i jestem bardzo zadowolony. Ping jest niski nie przekroczyl nigdy 10ms. Dzis praktycznie awarie juz sie nie zdarzaja czasem raz na ruski rok Wi-Fi nie dziala ale naprawiaja to przez telefon. Jedyne co mnie u nich irytuje to telefon na BOK. Zdarza sie ze konsultanci czegos nie wiedza pomyla sie albo przekierowuja cie do innego konsultanta. Trzeba uwaznie sluchac tych ich automatycznych sekretarek zeby nie wisiec 10min przy telefonie. Zdarza sie ze dlugo sie czeka na polaczenie z BOK natomiast w dziale sprzedazy telefony sa odbierane prawie ze natychmiast ale to chyba nikogo nie dziwi 🙂 Przy przedluzaniu umowy trzeba uwazac zeby czegos nie wcisneli. Nigdy nie wyrazac zgody na jakies dodatkowe uslugi ja zawsze jak chce zamowic to sam to zrobie. Podsumowujac jakosc uslug/cena – dobra. Jakosc obslugi (telefonicznie) – przecietna, powinna byc lepsza, (w salonie) – bardzo dobra i rzeczowa

      Odpowiedz
  18. Ostatnie zagranie UPC: Wziąłem od tych wydrwigroszy internet. Aby być w zgodzie z umową, na czas nieokreślony – zapłaciłem więc 100zł za instalację. W lokalu już było ich gniazdko więc ta „instalacja” polegała na włożeniu wtyczki. Po miesiącu przyszła informacja, że podwyższają sobie miesięczną opłatę – jak się komuś nie podoba, to może zrezygnować. Stówka oczywiście przepada. Najlepsze, że jakby się nawet chciało zostać u nich, ale, by uniknąć wyższych opłat, na niższej taryfie – trochę wolniejszym internecie, to trzebaby zapłacić kolejną stówkę… Za „opłatę instalacyjną”… To złodziejstwo, nie sądzicie? Mogą tak sobie zrobić 5 razy w roku i nic Was przed tym nie chroni. DORADZAM OMIJAĆ BEZCZELNE TOWARZYSTWO Z UPC SZEROKIM ŁUKIEM. Ja już po złożeniu wypowiedzenia 🙂 Udało mi się też zniechęcić już jedną rodzinę przed wykupieniem pakietu usług u nich, ale plany na przyszły rok mam znacznie ambitniejsze… Komuś, kto mnie okradł nie może to wyjść na dobre.

    Odpowiedz
  19. Firma jakościowo może nie jest i zła , jednak jeśli chodzi o obsługę klienta to jest to fatalny proceder. Panie w jastrzebiu są nie profesjonalne i nie pomocne. Wymagają by człowiek w wieku lat 70 umiał wysyłać e-maile i kożystać z komputera nie stety nie każdu jest tak zaawansowany z taką sytuacją spotkała się moją babcia, nie powiedziano jej że faktura będzie tylko i wyłącznie możliwa do sprawdzenia przez internet. Wymagają by kobieta lat 70 przeczytała wyszyko co jest napisane małym drukiem na umowie. Bardzo źle została potraktowana i nie stety nie jestem zadowolona z obsługi .

    Odpowiedz
  20. Najgorsza firma na rynku. Tak jak potraktowali mnie to brak mi słów. Ten kto będzie chciał założyć UPC niech się dobrze puknie w głowę. Jeśli tego nie zrobi to już potem tylko same kłopoty.

    Odpowiedz
  21. Dokładnie tak jak kolega powyżej piszę, totalne DNO, najgorszy usługodawca na rynku! Miałem TPse, więc wiem co mówię – nie potrafią usunąć prostej awarii. Na infolinii pracują gbury i chamy, nie potrafiący podać konkretnych dat usunięcia awarii – jeśli uważacie, że ktoś tam przestrzega ich regulaminu i umowy, to jesteście w błędzie! DNO I METER MUŁU!

    Odpowiedz
  22. Jestem klientem UPC od kilkunastu lat.Jak się nic nie dzieje to jest dobrze , ale jak się coś stanie to nie potrafią usunąc awarii ja mam problem z telefonem i internetem od kilkunastu dni i moje interwencje bez skutku.A internet jaki mam w umowie to chwyt reklamowy żeby złapać klienta .Chyba zrezygnuję z usług UPC.Jestem po umowie z nimi i napewno nie podpiszę już następnej umowy po ostatnim incydencie.Wybierajcie raczej innych dostawców .Pozdrawiam.

    Odpowiedz
  23. To ciekawe co piszecie. Ja jestem w UPC od paru dobrych lat. Nigdy nie miałem problemów z internetem i nie było problemów z przerwami w działaniu sieci, a także tzw pakietem tv azart.
    Szybko i wygodnie……. działało…. do czasu przejścia na ofertę 3 w jednym: TV,INTERNET.TELEFON,

    – Umowa na czas nieokreślony
    – Telefony od UPC w celu przejścia na ofertę 3 usług…
    – Po paru telefonach ciekawa oferta dla mnie, zatem zgoda…
    – Umówienie instalatora (bez problemów)

    Instalator (podejrzewam firma podwykonawcza na zlecenie UPC) = tragedia lub pan który mi to podłączał
    Obecnie czekam na wizytę technika (3 w kolejności od przejścia na 3 usługi)

    1 instalator (wykonał swoje i szybko) = niestety fatalnie, zgłoszenie o niezgodność umowy + sposób wykonanej instalacji tych usług.

    W między czasie:
    Zgłoszenie problemów telefonicznie i pisemnie. (rezygnacja natychmiastowa zgodnie z regulaminem 14 dni od podpisania)
    Umówione spotkanie z „instalatorem + nowa umowa”

    2. Niby instalator – dostarczyciel nowej umowy…. nic poza dostarczeniem umowy, nie wykonał.
    Umowa ok, instalacja dalej wg mnie nie na miejscu.

    W miedzy czasie:
    -wykonane testy prędkości sieci, sprawdzenie czy są kanały, możliwości podziału sygnału na 2 tv zgodnie z umowa. Zgłoszenie wad i usterek z prędkością i sposobem podłączenia internetu niż wcześniej był podłączony. (przypomnę że był taki sam a działał sprawnie)
    Dziwnym trafem 1 instalator, wymienił mi router na tzw nowszy, ku mojemu zdziwieniu dokonał mega dziwnej rzeczy, zamiast jednego kabla, zapodał dwa przez rozgałęźnik do routera. Co ciekawe ten 2 kabel nie ma nic wspólnego z kablem 3, który sobie biegnie do tv. Co więcej wystarczyło wymienić modem, a nie bawić się w dopinanie 2 kabli do routera…. bez sensu skoro internet już miałem i działał prawidłowo. (Obecnie nie działa jak należy, dlatego zgłoszenie poszło z opisem sytuacji), z technikiem się spierać w czasie instalacji nie chciałem, w końcu on wie co ma zrobić. Jednak trzeba było….

    w między czasie:
    Telefon od UPC
    Po milej i krótkiej rozmowie, z technikiem (tym razem z UPC -od niego to slyszę)
    dowiaduję się ze widzą straty na łączu 60% !!!, dlatego niezbędna jest wizyta montera..
    Obecnie czekam na wizytę….

    3 Ma dopiero przyjść….. (po interwencji pisemnej do działu technicznego) Tym razem fachowiec prawdziwy z UPC.

    4. Dam znać co było dalej….
    w między czasie:
    mam wykonać testy z routerem tzw „twardy reset”
    oraz sprawdzić połączenia kablowe czy aby gdzieś wtyk nie wypiął się itp…
    Ciekawe jest że pan technik sam się dziwi sposobie instalacji 2 kabli do routera przez przejściówkę, co zostało załączone do reklamacji.

    Przyznam że po raz pierwszy mam taką sytuację z operatorem jakim jest UPC.
    Myślę jednak że firma UPC a podwykonawcy to dwie różne sprawy… dlatego się też obrywa firmie jako takiej…. czas pokaże czy faktycznie tak jest….

    Dodam jedynie to że rozmowy telefoniczne, odbyły się w miarę sprawnie i szybko
    Poza tym mam jeszcze znów okres na wypowiedzenie umowy…
    Zatem albo działać będzie znów dobrze albo niestety się będę musiał pożegnać, do 3 razy sztuka, szkoda tylko że czas ja tracę na ich wizyty, bo powinno to działać prawidłowo już po pierwszej wizycie jak to miało miejsce dawno temu gdy podłączałem od nich internet do pory kiedy zdecydowałem się na 3 usługi.

    Zatem czekam jutra….

    dodam też od siebie że wierze w powodzenie tych operacji, gdyż wierzyć mi się nie chcę by firma tak działała by sobie klientów od siebie odstraszać.
    Poza tym jak czytam inne komentarze i dowiaduję się od ludzi jak korzystają z innych firm to wydaję mi się że UPC mimo to lepsze jest od innych. A incydenty zdarzać się zawszę przecież mogą… Mimo to wierze w pozytywny scenariusz…

    Odpowiedz
  24. Posprawdzałem, podokręcałem kabelki w rozdzielacz\u,zrestartowałem router i nagle smiga wszystko. Dziwne. Mimo to dalej jestem zdziwiony spodobem podlaczenia. Technika odwolalem,odbylem mila rozmowe zkonsultantem by sprawdzil raz jeszcze polaczenie co mu sie wyswietla i wglada na to ze jest ok. Ciekawe na jak dlugoo….
    Oczywiscie jak sie cos zmieni opisze sytuacje dalej…
    To wszystko, udanego odbioru zycze klijentom UPC. U mnie wrocilo do normy po testach i konsultacjach z dzialem obslugi technicznej UPC.

    Odpowiedz
  25. jestem absolutnie niezadowolonym klientem
    jeśli chodzi o internet spoko. natomiast telewizja i dekoder to porażka. dekoder praktycznie raz w tygodniu gubi ustawienia , opcja on demand nie działa : średnio 10 godzin na dobę pokazuje mi się komunikat ” proszę czekać” , proszę zrestartować…” brak programów proszę spróbować później”.
    Obsługa klienta to porażka. Na call center siedzą smarkacze , w momencie „bycia upierdliwym i domagania naprawy” usłyszałam że w końcu telewizję mam i jak mi się nie podoba to mogę rezygnować za 5000 ł kary. Nie polecam

    Odpowiedz
  26. Powiem tak niby naj lepsze wcale nie prawda borykać się od 3msc z problemem łączą po Wi-Fi jak i po kablu a mam 250mg Pan z działu technicznego próbuje wcisnąć mi kit że wina leży po mojej stronie ale jak przyjeżdża Pan technik zawsze stwierdza że są jakieś szumy łączą bo ktoś coś tam zakłóca i technik stwierdza że to nie z mojej winy i jest takie przysłowiowe odbijanie piłeczki i do tej pory problem nie jest rozwiązany, a drugie jeszcze powiem technik nie przekraczając progu mojego domu od razu informuje mnie ze UPC z góry nalicza sobie opłatę za usługę przed sprawdzenie czy to z mojej winy czy nie a dowiedziałam się od znajomego technika który pracuje w UPC że ta firma lubi ludzi robić w balona umawia serwisy i po umówieniu restartuja modemy tak aby wyszła klienta wina i żeby klient płacił za serwis tak że nie polecam tej firmy kupa kłopotów znimi i zszarganych nerwów

    Odpowiedz
  27. Wiele osób na opiniach wskazuję tą firmę UPC jako *** chcę się podpisać grubą kreską pod takimi epitetami w imieniu syna jeszcze za firmę ASTER, gdzie będąc studentem prosił pracownika o krótki termin umowy bo wynajmując mieszkanie nie wiedział czy będzie tam mieszkał za rok było to w Warszawie biuro klienta na ul. Marynarskiej chyba 13. Pracownik montażysta po instalacji sieci podsunął synowi umowę do podpisu naiwny chłopak nie przeczytał, i okazało się że miał na 24 miesiące. Miesiąc przed upływem roku wypowiedział umowę oddał ruter do biura nikt go nie pouczył, że ma umowę na dwa lata, i będzie płacił karę za nie dotrzymanie umowy. Później szantaż, że jak weźmie internet, i telewizję na dwa lata to mu umorzą. Syn jako student pisał wyjaśnienia, i prosił o umorzenie długu. Odpowiedź my pana rozumiemy, żałujemy ale 1200zł kary. Syn prosił o skierowanie sprawy do sądu wskazując nowy adres do korespondencji bo nie mieszkał już na poprzedniej stancji. Nigdy nie dostał wezwania do sądu, nie potwierdził takiego wezwania. Po dwóch latach od incydentu komornik sądu z Legionowa znalazł syna konto bankowe, i wyrokiem sądu ściągnął mu kasę ponad 2 tyś złotowych na rzecz UPC. Syn się kapnął po dwóch miesiącach bo był za granicą kraju, i teraz ma dylemat czy wracać do tego kraju złodziejskiego gdzie sąd bez prawa obrony drugiej strony wydaje wyrok, i bez uprzedzenia ściąga ci kasę. To jest Polska sprawiedliwość nie dziwię się, że Minister *** dobiera się do tej kasty lepszych ludzi.

    Odpowiedz
  28. Już ponad 5 razy w tym tygodniu internet mi wywaliło a mam wszystko uregulowane

    Odpowiedz
  29. Ja jestem nawet zadowolona. Mam pakiet Tv,internet i telefon w dobrej cenie. Wszystko działa. Technicy montujący usługi to porażka. Dopiero trzeci sobie poradził. BOK w porządku. Faktura też. Zobaczymy co dalej. Pozdrawiam. Jolanda

    Odpowiedz

Dodaj komentarz