Selly.pl – znana platforma sklepowa. Czy warto skorzystać?

Selly.pl – znana platforma sklepowa. Czy warto skorzystać?
5 (100%) 2 votes
Zrzut ekranu – strona selly.pl

Selly to serwis mający w swojej ofercie oprogramowania do sklepów internetowych. Platforma kieruje swoje usługi do klientów, którzy chcą oferować swoje usługi w Internecie poprzez prowadzenie sklepu internetowego.

Serwis oferuje swoim potencjalnym użytkownikom oprogramowanie sklepu z zestawem narzędzi, integrację z Allegro oraz eBay, dostawcami produktów, serwisami porównującymi ceny, kurierami, serwisami płatniczymi, portalami charytatywnymi, statystykami oraz systemami ratalnymi. Klient ma zapewnioną darmowa domenę, bazę danych, która może wynosić 500 tysięcy produktów.

Sklep może sprzedawać publikacje elektroniczne np. ebooki czy programy. Użytkownik może zmieniać samodzielnie wygląd swojego sklepu za pomocą szablonów. Dostępna powierzchnia dyskowa wynosi 2 GB, transfer zaś 45.

Klient może korzystać z wsparcia w promowaniu sklepu.  Przez cały okres współdziałania użytkownik może liczyć na specjalistyczną pomoc fachowców. Serwis oferuje szeroki wachlarz działań programistycznych i graficznych. Istnieje możliwość bezpłatnego testowania oprogramowania przez okres dwóch tygodni. Procedura założenia sklepu rozpoczyna się od wypełnienia formularza znajdującego się na stronie.

Następnie należy dokonać początkowych opłat. Później zostaje uruchomiony serwer, a następnie umożliwienie dostępu do sklepu użytkownikowi. Można zamówić dodatkowe usługi graficzne, czy też programistyczne.



Selly - opinie klientów:

  1. korzystam z platformy od 3 miesiecy. jak na arzie zadnych problemów, elastyczny skrypt, bardzo zaawansowany a zarazem prosty, chyba nie ma sie do czego przyczepic

    Odpowiedz
  2. Od tygodnia mam tam sklep. ta platfroma wydawała się byc najlpeszą opcją dla mnie. Załozenie odbyło sie bez problemowo. Zobaczymy jak bedzie dalej

    Odpowiedz
  3. mam w selly od miesiaca sklep i jak na razie jestem zadowolony. Nie ma wiekszych problemów.

    Odpowiedz
  4. Prowadze u nich sklep od trzech miesiecy. Jak do tej pory jestem zadowolony. Problemy były jedynie w trakcie tworzenia sklepu bo mieliśmy inne wizje na szczęscie jakos sie dogadalismy:)

    Odpowiedz
  5. mam u nich sklep od kilku miesiecy. Panel prosty w obsłudze a w razie problemów moza zgłosic sie po pomoc do obsługi

    Odpowiedz
  6. a ile czeka sie na załozenie sklepu? I czy mozna wprowadzić swoje poprawki?

    Odpowiedz
  7. hmm wszystko niby spoko spoko ale ogólnie strasznie drodzy! za każdą pierdołę kasują grubą kasę! np. kopia bezpieczeństwa 160zł netto! wow!

    za każdy transfer extra kasa a podstawowy jest mały! beznadziejna integraja z allegro! zamówienia też kiepskie bo brak możliwości działania na cenach netto albo brak możliwości zmiany VATu! brak możliwości usunięcia błędnego zamówienia! wow

    dla amatorów spoko dla profesionalistów – kiepsko!
    no i brak podstawowych kurierów tzn integracji np. poczta polska, 7demka, shenker

    Odpowiedz
  8. Panie matiew – Mateuszu 🙂
    Minely 2 lata od Pana komentarza na tej stronie, ale ciesze sie ze nadal ma Pan sklep u nas na plaformie. To swiadczy ze poziom jakosci jest dobry, ale to wiaze sie z normalna cena. Nie bijemy sie o klienta cena, ale jakoscia i chcemy, aby kazdy byl zadowolony z poziomu obslugi i dzialania sklepu. Ilosc pracy jaka wkladamy na platforme zawsze publikujemy na stronie: selly.pl/changelog.html wiec funkcjonalnosci z miesiaca na miesiac dochodzi sporo. Pozdrawiam wszystkich, Mariusz Połowczuk, Selly.

    Odpowiedz
  9. Odradzam.
    Support nie istnieje. Integracje z Allegro – wieczne problemy, integracja z eBay nie istnieje i nie powinna byc wymieniana w zaletach sklepu, wersje jezykowe to zart, 3 miesiace sie prosze o usuniecie polskich slow z modulow do ktorych nie mam sam dostepu. Zainwestowalismy sporo pieniedzy i niestety zmuszeni jestesmy do poszukiwania innej platformy, ktora zagwarantuje support z SLA oraz minimum szacunku dla klienta. Mozecie zapomniec o idywidualnym podejsciu do klienta, odpowiedz na maila czesto po 2-3 tygodnia, nie przynoszaca zadnego rozwiazania a jedynie informujaca ze Panowie z Selly sa bardzo zajeci usprawnianiem systemu. A problem jak byl tak jest. O sytuacji z podmiana kont bankowych nie bede nawet pisal.
    Warto znalezc platforme, ktora szanuje klienta bo Selly zdecydowanie tego nie robi.

    Odpowiedz
    • Dziekuje Panie Pawle za opinie. Pisalem do Pana, ze Pana zgloszenie wymaga wiecej czasu na analize, stad dluzsze oczekiwanie. Niefortunnie weszly na to inne sytuacje, ktore to wydluzyly. Wiekszosc spraw jednak zalatwiamy w ciagu 1-2 dni. Te wymagajace doglebnej analizy zawsze trwaja dluzej. Wszystkie funkcjonalnosci na platformie dzialaja jednak w pelni poprawnie. Zycze sukcesow.

      Odpowiedz
      • Panie Mariuszu – pisze o calosciowym podejsciu, nie zas o ostatnich problemach. Prosze nie klamac, bo nie zalatwiacie spraw w ciagu 1-2 dni, dzialacie szybko gdy na oficialnym profilu na Facebooku zostawi sie wiadomosc a prosze mi wierzyc tylko bezsilnosc i desperacja zmusza do takiego dzialania. I ponownie prosze nie pisac ze wszystkie funkcjonalnosci dzialaja na platformie poprawnie – tak nie jest. Integracje wygladaja ladnie w benefitach na stronie a w zyciu codzinnym sklepu to walka z wiatrakami.
        Reasumujac, jezeli prowadzi sie biznes i hostuje sklepy, ktore same obsluguja setki klientow dziennie, warto byloby zrozumiec takze wlasnego klienta. Jezeli pol roku musze przerabiac w programie graficznym kazda fakture drukowana dla klienta z platformy Selly bo Panowie sa tak bardzo zajeci, ze nie sa w stanie wedytowac kawalka kodu to chyba cos jest nie tak. A wycena indywidualnych zmian na poziomie ceny nowego sklepu pisanego na zamowienie zdecydowanie postawila kropke nad i.
        Rowniez zycze sukcesow i proponuje zainwestowac w obsluge klienta, naprawde widzialem duzy potencja w plaformie – niestety bardzo sie zawiodlem.

        Odpowiedz
  10. Nowoczesna i innowacyjna firma, która w przyjazny sposób rozwija oprogramowanie sklepu.
    Kontakt z działem obsługi bezproblemowy, w profesjonalny i szybki sposób rozwiązują problemy oraz wdrażają wszelkie nowości.
    Polecam.

    Odpowiedz
  11. Na platformie działam od dłuższego czasu prowadząc dwa sklepy. Obydwa działają bez zarzutu, na kontakt z wsparciem nie mogę narzekać, bo zawsze każde zgłoszenie było szybko rozwiązywane. Ceny, są jakie są, zawsze można się dogadywać co do realizacji różnych spraw, a są znacznie droższe platformy. Może pewne rozwiązania widziałbym inaczej, może pewne rzeczy byłyby bardziej przydatne, dzieląc się swoimi spostrzeżeniami z obsługą, ale to jest SaaS, a nie indywidualnie pisany skrypt i indywidualne rozwiązania są ograniczone do ogólnych możliwości platformy, które jednak są całkiem spore.

    Odpowiedz
  12. Nasza firma współpracuje z Selly Shop od ponad 4 lat. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Bogata funkcjonalność systemu pozwoliła nam na bardzo szybki rozwój naszej firmy w kraju jak i za granicą.
    Gorąco polecam założenie sklepu w Selly Shop.

    Odpowiedz
  13. Polecam! Wlasnie została uruchomiona moja ostatnia integracja. Wszystko działa szybko i sprawnie.

    Odpowiedz
  14. Gorąco polecamy. Obsługa klienta ekspresowo, zawsze w razie problemów mamy zapewnioną pomoc. Sklep działa bez zarzutu od kilku miesięcy.

    Odpowiedz
  15. Polecam Selly wszystkim, mieliśmy na tej platformie dwa sklepy, został jeden i jest już ponad 5 lat na Selly. Nie powiem złego słowa na temat wsparcia, jest po prostu natychmiastowe. Sklep działa od lat bez jakichkolwiek problemów. Zawsze znajdzie się twardziel który obsmaruje negatywnie a nie zna zupełnie funkcjonalności sklepu – możliwości własnej modyfikacji są duże i nie trzeba za nie płacić, wystarczy trochę wiedzy. Przez poprzednie lata przerabialiśmy inne silniki, Selly jest najlepszy, jak się ktoś waha to jest przecież okres testowy 30 dni, czy to mało aby sprawdzić możliwości ?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz