iStore – znana platforma do prowadzeniu sklepów internetowych. Czy warto skorzystać?

iStore – znana platforma do prowadzeniu sklepów internetowych. Czy warto skorzystać?
Oceń to

istoreiStore jest platformą stworzoną w celu prowadzenia własnego sklepu internetowego. Marka powstała w 2001 roku, natomiast w skład grupy Allegro wchodzi od roku 2007. W chwili obecnej z oferty Istore skorzystało ponad 2100 sklepów z różnorodnych branż.

Platforma oferuje swoje usługi w planie prowizyjnym, a jej głównymi zaletami są:

  • masa darmowych integracji (m.in. z ceneo, allegro, alejka.pl, payu.pl)
  • prostota obsługi
  • zaawansowany system sklepowy z możliwością pełnej konfiguracji
  • darmowy, 21 dniowy okres testowy


iStore - opinie użytkowników:

  1. mam u nich sklep z meska galanteria i jestem wzglednie zadowolona, niski koszta i elastyczna platforma

    Odpowiedz
  2. Mam tam sklep. Na początku było ciężko bo kompletnie nie znałam się na obsłudze ale jest lepiej i mozna liczyc na pomoc w razie problemów

    Odpowiedz
    • hahaha na pomoc NIE MOŻNA liczyć właśnie próbuję się dodzwonić raptem 3 godziny i nic na maile odpowiadają po tygodniu!!!!

      Odpowiedz
  3. przeniosłem tutaj sklep bo wczesniejszych złych doswidczenaich z inna platfromą in dzien dzisieszy jestem zadowolony. Zobaczymym jak bedzie dalej

    Odpowiedz
  4. Mam u nich sklep od pół roku. funkcjonuje całkiem dobrze. jednak czasami zdarzają sie drobne awarie serwera. O tyle dobrze ze są likwidowane w miare szybko;p

    Odpowiedz
  5. na dzien dziejszy jestem zadowolony z tej platfromy. koszty stosunkowo niskie, platforma ok no i mozna liczyc na pomoc obsługi

    Odpowiedz
  6. Czy zdarzają się awarie serwera? A jak tak to jak czesto?

    Odpowiedz
  7. Odradzam, zaczynają za wszystko słono liczyć. Chyba nic już nie zsotało z tego czym tak się szczycili na szkoleniach: darmowe przekliki z ceneo, rewelacyjna cena abonamentu itp. Generalnie Klienta mają głęboko w … aby tylko kasę skroić.

    Odpowiedz
    • Ta platforma to istny koszmar odpowiedz na zgloszenie od 2 do 7 dni.Zlikwidowali darmowe przekliki z ceneno cene za abonament zwiekszyli o 200 % najtanszy pakiet 75 zl.Przy czym w tym pakiecie nie mozna nic zrobic .Np.Chciałem przy zamknieciu sklepu przekopiowac moje dane ze sklepu nie da rady ta opcja jest tylko dla uzytkownikow premium .Po tygodniu dostalem maila od nich ze ta opcja kosztuje az 122 zl.ale powiedzieli ze moze pan sobie wszystkie dane przepisac recznie smiech na sali.3 tygosdnie temu zamknalem sklep a oni przysłaja mi wiadomosc zebym zalogowal sie do sklepu i wydrukowal sobie fakture gdzie sklep nie dziala od 3 tyg .. Kompletne ignoranctwo i brak szacunku odradzaam odradzaqm odradzam

      Odpowiedz
  8. I tak dla wszystki uzytkownikow i store jesli nie macie konta premium przy zamknieciu konta utracicie pratkycznie wszystkie swoje dane chyba ze im zaplacicie 122 zł to wam przesla plik ccv…

    Odpowiedz
  9. z całego serca odradzam. to nie jest serwis godny polecenia.

    Odpowiedz
  10. totalna porażka…prędkość…prędkość…prędkość

    Odpowiedz
  11. Z całego serca odradzam wchodzić w biznesy w istore.pl. Zwiększyli abonament o 200 procent.
    Istore przypomina kelnera, który przynosi klientowi niezamówione i niechciane danie i stoi nad nim żądając zapłaty! Mówię o automatycznym włączaniu wszystkim najdroższego abonamentu biznes.

    Odpowiedz
    • a powiedzcie mi jakie warunki maja w 2014

      Odpowiedz
  12. Beznadzieja ODRADZAM wiszę właśnie na telefonie trzecią godzinę (zawsze był problem skontaktować się z nimi) na maile odpowiadają po tygodniu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! totalna porażka a sklepik mało funkcjonalny i co chwilę przerwy techniczne. Trzymajcie się z daleka od tego badziewia

    Odpowiedz
  13. Czas realizacji zamówienia – nieokreślony
    Kontakt przez podany numer kontaktowy – jak się uda
    Nie mogę nic zrobić ( z samego rana ) bo mi się kurde system zawiesił.
    Odpowiedź na email – dopiero po kilku gorzkich z mojej strony uwagach.
    Przesyłkę nadają po czterech dniach od przelewu, i żeby było łatwiej klient nie wie jaki jest numer listu przewozowego.
    Nie kupujcie w takich sklepach, jak nie macie mocnych nerwów

    Odpowiedz

Dodaj komentarz